Ezért ne számfejtsen vagy könyveljen egy cég saját magának!

Bérszámfejtés

A bérszámfejtés kívül esik a legtöbb cég alaptevékenységének területén. A bérszámfejtés és TB-elszámolás kiszervezéssel a cég vezetői az alaptevékenységre koncentrálhatnak. A bérszámfejtés kis körültekintéssel átadásra kerülhet egy a bérszámfejtésre specializálódott szervezetnek.

 

 

Legfőbb érvek a kiszervezés mellett

Minimálisra csökken az adókockázat és a büntetés lehetősége: A szolgáltatások és feltételek szerződésben rögzítettek, a felelősség kérdése pontosan rögzített.

A költségek tervezhetőek, előre rögzítettek, létszámarányosak.

A HR-vezetőnek és a gazdasági igazgatónak nem kell figyelnie folyamatosan a jogszabályi környezet változásait.

A bérszámfejés folyamatosan stabil és biztonságos ellátása: a bérszámfejtés nem kerül veszélybe, mert nincs betegség, szabadság miatti kiesés, nem kell a helyettesítés problémájával foglalkozni vagy új bérszámfejtő munkavállalót keresni és betanítani.

 

Költség megtakarítás:

  • Megtakarítás: Bérszámfejtők, vezetőik bér- és járulék költsége
  • Megtakarítás: Továbbképzés költségei
  • Megtakarítás: Iroda rezsi költsége: számítógépek, hálózatok, adathordozók, nyomtatók, egyéb irodai felszerelések, irodaszerek, energia
  • Megtakarítás: Eszközök amortizációja
  • Megtakarítás: Bérszámfejtő program bevezetési költsége, licenc díja, szoftver-frissítések-, fejlesztések-, tanácsadás díja

 

További érvek a bérelszámolás kiszervezése mellett

Lecsökken a bérinformációk bizalmas kezelésének belső hiányosságaiból adódó feszültségek kockázata.

Nem kell szakmai ellenőrzést, vezetést megoldani a bérszámfejtő részleg számára, hiszen ilyen részlegre nincs is szükség.

Testre szabott szerződéssel cége a bér- és TB-elszámoláson és a vele kapcsolatos adminisztráción túl akár munkaügyi-, hr-, cafeteria tanácsadást is kap.

 

Könyvelés

Az adó- és számviteli törvények rengeteg összefüggést tartalmaznak. Könnyű figyelmen kívül hagyni egy apró szabályt vagy egy nem odaillőt alkalmazni, ami súlyos büntetéseket vonhat magával.

Az Ügyvitel Portál számviteli és könyvelési szolgáltatásával az Ön cége elkerülheti a buktatókat és ránk bízhatja a szabályos könyvelés felelősségét. Értjük a dolgunkat, bízunk magunkban és tudásunkban, szakértelmünket állítjuk cége szolgálatába. Így a minket megbízó cég vezetése igazán arra koncentrálhat, ami ott értéket teremt, a bevétel teremtő termelés és a szolgáltatás mennyiségével és minőségével.

A könyvelés kiszervezése ma már nem ritkaság. A bizonylatok eljuttatása hozzánk egy internetes világban hihetetlen gyors. A cége számára fontos kimutatások ugyancsak villámgyorsan érkeznek meg önhöz az Ügyvitel Portáltól.

Vezetői információk

Mi nem elsősorban a NAV-nak dolgozunk, hanem megbízóinknak. Természetesen kielégítjük a NAV szabályok szerinti bevallás és egyéb igényeit, de elsődleges, hogy az Ön cége vezetése jusson olyan hasznos gazdálkodási adatokhoz saját számviteli, könyvelési, pénzügyi adataiból, melyeket gyorsan fel tud használni a piaci alkalmazkodás során, és melyekkel könnyebben állja a versenyt a konkurenciával szemben. A könyvelésből számos hasznos vezetői információ kinyerhető, mi ezt is szolgáltatjuk.

 

Üzenjen nekünk!

 


 

Adatvédelmi nyilatkozat: Az adatlap kitöltésével Ön hozzájárul ahhoz, hogy a New Commentor Kft. nyilvántartsa ezen adatait, s ajánlatot vagy a szolgáltatásról ismertető anyagokat küldjön. A későbbiekben Önnek módja van a leiratkozásra.